Afgelopen week heb ik 2x mijn nieuwste introductie workshop “de kracht van uitstraling” gegeven.
Beide keren ben ik begonnen met de deelnemers de vraag te stellen welke aardbei, er lagen er 4 op een schaaltje, ze zouden willen opeten.
A een groene,
B de perfecte,
C de rotte,
D de overrijpe.
Geloof het of niet, iedereen koos B – de perfecte aardbei.
Waarom?
Deze aardbei zegt met z’n felrode kleur, ik ben rijp, eetbaar en lekker.
Door de kleur weten wij dat deze aardbei ‘veilig’ is. Je kunt vertrouwen op smaak en krijgt er geen maag/buikpijn van.
Nooit over nagedacht toch?
Waarom begin ik zo mijn workshop? Door juist kleurgebruik, in onze totale uitstraling, kunnen ook wij mensen onze kwaliteiten laten zien en maak je een 1ste indruk die jouw GOUD laat zien.
G: Jij bent Goed in wat je doet.
O: Jij bent de Oplossing voor iemands probleem/behoefte.
U: Jij bent Uthentiek, zowel authentiek en uniek.
D: Jij bent Duurzaam. Op de langere termijn is dat wat je doet ook nog relevant.
Wil jij weten wat ik voor jou kan betekenen?🍀
Wil jij serieus aan de slag gaan met je 1ste indruk?🍀
Wil jij deelnemen aan deze workshop? 🍀
Maak een vrijblijvende afspraak waarin we de mogelijkheden voor jou bespreken. 👊